فرشته محمدی در گفت وگو با پرسون:

قشر هنر بیشترین آسیب را دید/ ایام کرونا در خانه بمانند شاید از مصیبت ها کاسته شود

یک کارگردان، بازیگر و فیلم ساز، جوان گفت: متاسفانه کل مردم دنیا درگیر کرونا هستند، اما قشر هنر بیشترین آسیب را دید، همچنین تعطیلی کارها و نداشتن حقوق در زمان بیکاری معضل بزرگی برای همه ی ما بود.

تصویر قشر هنر بیشترین آسیب را دید/ ایام کرونا در خانه بمانند شاید از مصیبت ها کاسته شود

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشته محمدی کارگردان، بازیگر و فیلم ساز، متولد شهر تهران است، تحصیلات وی در رشته طراحی لباس می باشد.

فرشته محمدی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پرسون، در پاسخ به این سوال که از چه زمانی وارد عرصه هنر شدید و تا به حال چه کارهای انجام داده اید، گفت: از سال۸۷ وارد عرصه ی هنر شدم و به طور همزمان در تئاتر و تلویزیون فعالیت کرده و همچنین در زمینه ی لباس نیز فعال بودم.

ایام عید کجا هستید و چه پیامی برای مردم ایران دارید؟

ایام کرونا به اجبار باید در خانه بمانیم، و به تمام هموطنان هم توصیه میکنم صبر و حوصله به خرج دهند و در خانه بمانند که شاید از مصیبتها کاسته شود.

امسال بخاطر کرونا حال جامعه خوب نبود ... برای اهالی هنر چطور بود؟

محمدی: متاسفانه کل مردم دنیا درگیر کرونا هستند، اما قشر هنر بیشترین آسیب را دید، همچنین تعطیلی کارها و نداشتن حقوق در زمان بیکاری معضل بزرگی برای همه ی ما بود.

در مورد موفقیت در فیلم کوتاهی که بدست آوردید توضیح دهید؟

محمدی: بعد از سالها زحمت، تلاش و دوره های بازیگری که در ایران و فرانسه گذراندم تصمیم به ساخت فیلم کوتاه شهر آشوب گرفتم.

محمدی افزود: بعد از مراحل تدوین و صداگذاری تصمیم گرفتم شانس خودم را در جشنواره ها امتحان کنم، و هم اکنون در جشنواره لیفت اف انگلستان در حال اکران می باشد.

چه خواسته و درخواستی از مسئولین برای حمایت از خانواده هنر دارید؟

محمدی: خانه تئاتر و صندوق هنر سعی به حمایت از جامعه هنری داشته و دارند، من از طرف همه از مسئولین تشکر میکنم؛ اما عاجزانه تقاضای حمایت بیشتری دارم چون شرایط زندگی و تورم جوابگوی اندک حمایتشان نیست.

اگر سخن خاصی دوست دارید خطاب به مردم ایران بگویید:

امیدوارم اتفاقهای خوبی برای تمامی مردم در سال ۱۴۰۰ رقم زده شود.

گفت وگو از مازیار خویشوند

278576