رییس پلیس آگاهی ناجا خبر داد:

آمار کشف سرقت در کردستان بالاتر از میانگین کشوری است/ کشف 78 درصد از سرقت ها در استان

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور گفت: آمار کشف سرقت در کردستان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و بیش از 78 درصد از سرقت ها توسط پلیس آگاهی این استان کشف و سارقان دستگیر می شوند.

تصویر آمار کشف سرقت در کردستان بالاتر از میانگین کشوری است/ کشف 78 درصد از سرقت ها در استان

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار محمد قنبری؛ رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه آمارها نشان می دهد که بیش از 71 درصد از سرقت ها توسط پلیس آگاهی در سطح کشور کشف می شود و در این زمینه با سارقان نیز طبق قوانین انتظامی برخورد می گردد.

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: آمار کشف سرقت در کردستان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و بیش از 78 درصد از سرقت ها توسط پلیس آگاهی این استان کشف و سارقان دستگیر می شوند.

سردار قنبری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از 100 درصد جرایم صورت گرفته در کشور، 98 درصد از آنها جزو جرایم عادی هستند با این حال نیروی انتظامی تلاش بسیاری برای اعتلای امنیت جامعه و مردم داشته و دارد و در این موضوع با کسی هم تعارف ندارد.

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه علیرغم اینکه کردستان در بُعد جغرافیایی دارای شرایط ویژه و مرزی است ولی بازهم شاهد امنیت پایدار در این استان هستیم و می توان گفت که این خطه در بحث جرم خیزی جزو استان های کم جرایم کشور محسوب می گردد.

در ادامه این دیدار سردار علی آزادی؛ فرمانده انتظامی استان کردستان در سخنانی عنوان داشت: یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی در استان کردستان مبارزه با قاچاق کالا می باشد تا جایی که در سال 99 موفق شدیم که 2660 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق را در این خطه کشف کنیم که این رقم نسبت به سال 98 رشد 58 درصدی دارد.

سردار آزادی تاکید کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر هم سال گذشته کشفیات ما در این حوزه نسبت به سال 98 از رشد 13 درصدی برخوردار بوده است و نیز سال گذشته 3400 فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در استان کردستان دستگیر شده اند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

278554