رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی؛

کشف و ضبط 48 تن روغن نباتی احتکار شده در ارومیه/توزیع 40 تن روغن نباتی برای تنظیم بازار ارومیه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: 48 تن روغن نباتی در یکی از انبارهای عمده فروشی ارومیه که احتکار شده بود با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) وکشف و ضبط شد .
تصویر کشف و ضبط 48 تن روغن نباتی احتکار شده در ارومیه/توزیع 40 تن روغن نباتی برای تنظیم بازار ارومیه

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، غلامرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون، اظهار داشت: 48 تن روغن نباتی در یکی از انبارهای عمده فروشی ارومیه که احتکار شده بود با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) وکشف و ضبط شد .

وی با اشاره به اینکه 40 تن روغن نباتی برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های شهر و تعاونی‌های روستایی توزیهع شده است، افزود: طی روزهای اخیر 20 تن روغن نباتی به تعاونی‌های روستایی برای توزیع در بین روستاییان اقدام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای تنظیم بازار روغن نباتی، 20 تن روغن دیگر نیز در چهار نکته شهر ارومیه توزیع شده است.

بابای خاطر نشان کرد: در حال حاضر نظارت و بازرسی‌های کافی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فروشگاه‌های سطح شهر انجام می‌شود و طی تعطیلات نوروزی بازرسی‌های به طور کامل و بدون تعطیلی انجام شده است.

انتهای پیام/

280531