جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:

ستاد بازسازی عتبات عالیات در مقابله با کرونا پای کار است


جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: مردم این استان در سال گذشته، ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی، طلا و برخی تجهیزات لازم در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کردند.

تصویر ستاد بازسازی عتبات عالیات در مقابله با کرونا پای کار است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، مظفر صفریان روز افزود: شهرستان اراک؛ محلات؛ زرندیه و خمین بیشترین کمک نقدی و غیر نقدی را برای بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته داشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کمک‌های نقدی، یک خیر اراکی یک قطعه زمین به مساحت هشت هزار متر مربع و به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال با کاربری کشاورزی در کمربندی شمالی اراک به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اهدا کرد که برای استقرار موکب‌ها و انبار تجهیزات در نظر گرفته شده است.
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: طرح ستون‌های ایوان های شرقی و غربی حرمین عسگریین(ع) که از سوی ستاد بازسازی عتبات استان مرکزی درحال اجراست، هم اکنون دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و تا کنون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این طرح هزینه شده است.

صفریان اضافه کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در مقابله با گسترش ویروس کرونا نیز اقدامات موثری انجام داد به طوری که چندین کارگاه تولید ماسک و دستکش از با مدیریت موکب‌ها در استان فعال و بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی گفت: یکی از موکب‌های استان مرکزی اکنون در منطقه سی‌سخت استان کهگیلوبه و بویراحمد مستقر شده و به هموطنان زلزله‌ زده این منطقه خدمات‌رسانی می‌کند.

استان مرکزی در بیش از ۲۰۰ طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است.

278487