امام جمعه کرج:

دولت جوان حزب اللهی می‌آید

امام جمعه کرج گفت: مردم ایران یکپارچه مقدمات سرکار آمدن دولت جوان حزب اللهی را فراهم خواهند کرد.
تصویر دولت جوان حزب اللهی می‌آید

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود با تاکید بر حضور یک پارچه مردم پای صندوق انتخابات، گفت: ان شاءالله ادامه مبارزه ایران علیه استکبار را در انتخابات سال آینده خواهیم دید که مردم یک پارچه و متحد پای صندوق های رای می آیند و مقدمات سرکار آمدن دولت جوان حزب اللهی را فراهم می کنند.

وی افزود: امیدوارم مردم با انتخابِ از روی بصیرت خود، دست مسئولان ناکارآمد ونالایق را از منصب های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کوتاه کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شوراهای شهر، گفت: خوب تعداد زیادی از افراد که خود را شایسته حضور در شورا می دانند اعلام آمادگی کرده اند؛ تا اسامی صلاحیت داران اعلام شود مردم رصد و پایش خود را داشته باشند؛ از این جا به بعد بهشت و جهنم رای دهندگان شروع می شود.

وی با تذکر و توصیه در انتخاب افراد اصلح برای انتخابات پیش رو، افزود: ببینید چه کسانی را انتخاب می کنید جالب است دست کسانی که از منصب ها کوتاه شده است به نحو دیگری تلاش می کنند تا خود را در صحنه و قدرت نگه دارند. به کاندیداهای مستقل و لیست هایی که در آینده ارائه می شود کاملاً دقت کنید. افراد کار آمد و متدین و متخصص که مفید به حال حوزه مدیریت شهری هستند را انتخاب کنید.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: گاهی شنیده می شود افراد خاصی که تمایل دارند در آینده مثلاً شهردار باشند، لیستی را تقویت می کنند و حمایت می کنند که نتیجه اش شهردار شدن خودشان باشد. جالب است افرادی هم که می دانند رد صلاحیت می شوند دنبال دیدن این و آن هستند تا کاری برای شان شود که امیدواریم و مطمئن هستیم این دوره دقت لازم در این زمینه انجام می شود و از این طریق شاهد حجم گسترده از انحلال و دستگیری شوراهای شهر وروستا در آینده نخواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

278313