فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

افزایش 23 درصدی آمار کشفیات سرقت

سردار دلاور القاصی مهر گفت: کارآگاهان و ماموران نیروی انتظامی موفق به افزایش  ۲۴ درصدی دستگیری سارقان، کاهش ۱۹ درصدی وقوع قتل و دستگیری ۹۶ درصدی قاتلان شده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر؛ فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، ابراز کرد: : نیروی انتظامی استان برای ایجاد این امنیت و آرامش در طول سال جاری با رصدهای اطلاعاتی و عملیات‌های موفق، 737 سلاح جنگی و شکاری را کشف کرده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان ایلام در سال جاری عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته داشته است. در بحث کشف موارد سرقتی 23 درصد افزایش آمار نسبت به سال قبل داشته ایم.

القاصی‌مهر در ادامه ضمن بیان اینکه در سال جاری 218 نفر از ارازل و اوباش را در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: کشف تعداد چهار میلیون ماسک قاچاق ، کشف بیش از چهار میلیون لوازم پزشکی قاچاق ، کشف ۵۵ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از چرخه توزیع از دیگر اقدامات پلیس اقتصادی در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین کارآگاهان و ماموران نیروی انتظامی موفق به افزایش ۲۴ درصدی دستگیری سارقان، کاهش ۱۹ درصدی وقوع قتل و دستگیری ۹۶ درصدی قاتلان شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: یکی از ضربه زنندگان به اقتصاد کشور مسئله قاچاق می باشد که نیروی انتظامی استان هیچ گونه نرمی در برابر قاچاقچیان به خرج نخواهد داد.

وی ادامه داد: در سال جاری پلیس اقتصادی استان، تعداد یک هزار و ۱۶۷ فقره پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال و همچنین ۹۹ فقره پرونده جرائم اقتصادی با موضوع احتکار، فرار مالیاتی و زمین خواری را به ارزش بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال کشف و بیش از یک هزار و ۲۰۰ متهم در این زمینه ها دستگیر و به مراجع فضایی تحویل داده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در پایان اظهار کرد: مهم ترین اولویت نیروی انتظامی استان، بالابردن امنیت و آرامش روانی در بین مردم استان می باشد.

نوروزی_استان ایلام

268130