تجلیل از 14 خانواده شهید، ایثارگر، جانباز و خادم الشهدای ناجای گیلان

در مراسمی از ۱۴ خانواده شهید، ایثارگر، جانباز و خادم الشهدای نیروی انتظامی گیلان در رشت تجلیل شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان در آیین تجلیل از از خانواده های شهدا، ایثارگر، جانباز و خادم الشهدای ناجای گیلان، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است و باید به عنوان یک الگو به جامعه بیشتر شناسانده شوند.

او افزود: نیروی انتظامی در راه دفاع از میهن، شهدای والامقام زیادی تقدیم انقلاب کرده است و اقتدار نیروی انتظامی برای همه روشن است.

عبدالله پاکاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم گفت: مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصتی برای باز خوانی رشادت‌های جانبازان و شهدا در ۸ سال دفاع مقدس است و امروز بر ما تکلیف است که از خانواده شهدا تقدیرو دلجویی کنیم.

او افزود: فرهنگ ایثار و شهادت به کشور ما اقتدار بخشیده است و این فرهنگ در تمام صحنه‌ها در کشور ما دیده می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان هم گفت: ترویج فدا کاری‌های شهدا و جانبازان در طول ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بیانگر روشن گری‌های جنگ و توطئه دشمنان است و باید با انتشار کار‌های فرهنگی یاد شهیدان و دلاورمردی‌های شان زنده نگه داشته شود.

همچنین در این مراسم از کتاب صوت ۱۰۰ شاعر گیلانی با نام میراث سلیمانی به تهیه کنندگی مصطفی رفیعی کاری از اداره کل بنیاد شهید استان گیلان رونمایی شد.

در این کتاب صوتی آثار شاعران گیلانی که در وصف سردار شهید قاسم سلیمانی سروده شده به شکل صوتی انتشار یافته است.

همچنین در این مراسم از نماهنگ بی کرانه قدر دریا در وصف سردار شهید سلیمانی، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت رونمایی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

257976

مطالب مرتبط