نماینده ولی فقیه در گیلان؛

استانداری در دوره خدمت شهیدان انصاری و نورانی پناهگاه همه نیازمندان بود

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی مانند شهید بهشتی دلداده خدمت به مردم بودند، گفت: شهیدان انصاری و نورانی زمانی که بستر را برای خدمتگزاری آماده دیدند، آمدند و در زمان خدمت، استانداری را پناهگاه همه نیازمندان کردند.
تصویر استانداری در دوره خدمت شهیدان انصاری و نورانی پناهگاه همه نیازمندان بود

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار خانواده های شهیدان علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی او اظهار کرد: شهیدان انصاری و نورانی از چهره های ماندگار و مفاخر ایران هستند.

وی، فرزندان شهیدان انصاری و نورانی را از رویش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بهترین وراثت خانواده ها برای فرزندان ادب است که شهیدان انصاری و نورانی از آن برخوردار بودند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی برای تمام نسل‌ها الگو هستند، تصریح کرد: شهیدان انصاری و نورانی دلداده خدمت بودند و زمانی که بستر را برای خدمتگزاری آماده دیدند، آمدند.

آیت الله فلاحتی، شهیدان انصاری و نورانی را مانند شهید بهشتی تشنه خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: تقوا از ویژگی بارز شهیدان انصاری و نورانی بود ضمن اینکه مقید به نماز اول وقت بودند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهیدان انصاری و نورانی یک روح در دو بدن بودند، بیان کرد: شهیدان انصاری و نورانی استانداری را پناهگاه همه نیازمندان کرده بودند.

وی، شهیدان انصاری و نورانی را از یادگاران و پیشگامان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان انصاری و نورانی افتخار نظام اسلامی به‌ویژه مردم گیلان محسوب می‌شوند و در این راستا بزرگداشت یاد و خاطره شهدا احیای ارزش‌ها است.

برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی اسوه، الگو و افتخار مردم این استان هستند.

عبدالله پاکاری از برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی خبر داد و اظهار کرد: دو ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در رودسر و لنگرود برگزار شده است.

حمیده دانش کاظمی همسر شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان نیز در دیدار مذکور به شفاعت شهدا در قیامت اشاره کرد و افزود: قبل از شهادت شهید انصاری، قول شفاعت را از ایشان گرفتم.

منبع: روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

321821