د‍ر سیزدهمین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب استان مرکزی؛

امام جمعه جدید شهرستان خنداب منصوب شد

سیزدهمین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب به ریاست خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب و با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرزائی رئیس دفتر ستاد سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی برگزار شد .

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین صفاهانی بعنوان امام جمعه جدید شهرستان خنداب معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه سابق شهرستان خنداب مراتب تقدیر و تشکر بعمل آمد.
فرماندار خنداب نیز با بیان اینکه نماز جمعه سنگر وحدت و یکپارچگی همه مردم و قلب فرهنگی یک شهر می باشد اظهار داشت : حجت الاسلام و المسلمین موسوی زحمات زیادی در طول خدمت خود برای مردم شهرستان کشیدند و به دنبال مطالبات شهروندان بودند و همواره در کنار مسئولین در راستای رفع مشکلات شهرستان از هیچ کوششی دریغ نکردند و مواضع ایشان در شهرستان خنداب وحدت آفرین بود .
وی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) و روز بزرگداشت شهدا گفت: امروز اگر اقتداری در دنیا به ارمغان آورده ایم به برکت خون شهدا است که استقلال را برای کشورمان به ارمغان آورده اند .
خزائی پور در پایان گفت: امروز حدود ۳۰۰ شبکه معاند در تلاش اند تا دست آورد های انقلاب را کم رنگ جلوه دهند ولی ملت آگاه و فهیم هرگز فریب تبلیغات منفی دشمنان را نمی خورد و مستحکم تر از همیشه در انتخابت پیش رو شرکت خواهند کرد .

257530