امروز رقم خورد:

بهره‌برداری از مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی ایثارگران استان مرکزی

مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مرکزی موسوم به سفیر روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهوری و استاندار مرکزی به صورت ویدئوکنفرانس بهره‌برداری شد.

به گزارش سایت خبری پرسون مرکزی، معاون تعاون سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این آئین در سفر به اراک گفت: طرح مسکونی سفیر استان مرکزی در شهرک قائم اراک در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در قالب چهار بلوک ۱۴ طبقه‌ ساخته شده که اکنون به بهره‌برداری رسید و در اختیار واجدان شرایط قرار می‌گیرد.

محمود پاکدل افزود: همچنین در این آیین مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان مرکزی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این مجتمع در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع ساخته شده و دارای ۱۲ هزار متر مربع زیربنای ورزشی، امکانات رفاهی و توانبخشی است.

معاون تعاون سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و با یک فاز در ۶ ساختمان دارای بخش درمانی، ورزشی، فرهنگی و رفاهی و آموزشی است که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی و داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره بهره‌برداری می‌رسد.

معاونان استانداری و تنی چند از مدیران کل استان مرکزی در این آیین حضور داشتند.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۴ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

247271