بهره برداری از چند طرح عمرانی و بهداشتی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا لرستان

استاندار لرستان گفت: حضور فعال قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بسیج سازندگی در ساخت و پیشبرد پروژه های عمرانی، بهداشتی و آموزشی کشور و استان لرستان ستودنی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، طرح های عمرانی و بهداشتی قرارگاه سازندگی خاتم الانیبا لرستان با مشارکت بسیج سازندگی با هدف تسریع در ارائه خدمات بهداشتی و عمرانی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه استان لرستان، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، معاون سازمان بسیج کشوری، فرماندار شهرستان خرم آباد، مدیر کل اداره بهداشت و درمان استان، مدیر کل آموزش پروش لرستان و مدیر کل اداره نو سازی مدارس استان به بهره برداری رسید.

موسی خادمی استاندار لرستان در آیین افتتاحیه چند طرح عمرانی و بهداشتی قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا و بسیج سازندگی گفت: حضور دائم و با ارزش نیرو های جهادی قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی در لرستان باعث دلگرمی مجموعه استانداری و فرمانداری ها در پیشبرد ساخت پروژه های مهم بوده و هست.

وی افزود: طرح های عمرانی و بهداشتی فوق نیاز به بودجه و نیروی کار داشت که با وجود مشکلات اقتصادی لرستان استانداری و دستگاه های مرتبط برای انجام و تکمیل آن با مشکل روبرو بودند. مشکلات اقتصادی و کمبود بودجه استان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

استاندار لرستان در ادامه بیان کرد: پروژه های عمرانی و بهداشتی بیشتر در مناطق محروم با هدف محرومیت زدایی انجام شده است. پروژه هایی که با همکاری نزدیک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و بسیج سازندگی قابل اجرا بود.

خادمی تصریح کرد: حضور فعال قرارگاه سازندگی و بسیج سازندگی در عرصه های مردمی و مردم نهاد بسیار مهم است. روحیه جهادی این نیرو ها در بحث فعالیت های مردمی بسیار تایین کننده است.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

247133