رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان مطرح کرد؛

وضعیت پایدار و ثابت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی


رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌‌غربی در شیوع بیماری کرونا وضعیت ثابت و پایداری را سپری می‌کند.
تصویر وضعیت پایدار و ثابت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور در چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرونای آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در حالی کهآذربایجان‌‌غربی در شیوع بیماری کرونا وضعیت ثابت و پایداری را سپری می‌کند اما وضعیت فعلی استان می‌تواند آرامش قبل طوفان بوده و در صورت تداوم عادی انگاری توسط مردم و مسوولین شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی در استان باشیم.

وی تصریح کرد: در صورت باز شدن مرزهای استان تردد و اتصال کوتاه انجام می‌شود و احتمال ورود ویروس افزایش می‌یابد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی با اشاره به شدت بیماری ویروس جهش یافته انگلیسی، اذعان کرد: شدت انتقال بیماری در ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بالا است و مدت ۷۲ ساعت می‌تواند بیمارستان‌ها را به طور کامل پر کند.

وی با اشاره به ابتلای کودکان به بیماری کرونا، افزود: میزان ابتلای کودکان به بیماری کرونا ۳ برابر شده است.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توانایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی و مسوولینی که در یک سال گذشته با همدلی و هم سویی که در استان بوده بیماری در استان به خوبی مدیریت شده است و با کمترین بی دقتی ممکن است وضعیت بدتر شود.


انتهای پیام/

246882