مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

اخذ یک هزار و ٨۵٠ فقره اسناد تک برگی طی امسال

مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی از اخذ یک هزار و ٨۵٠ فقره اسناد تک برگی در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم طی یک سال کم‌نظیر است و این اسناد تک برگی شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی،سید محسن حمزه‌لو در در جلسه تودیع و معارفه معاون املاک و حقوقی این اداره کل از اخذ یک هزار و ٨۵٠ فقره اسناد تک برگی در آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم طی امسال کم‌نظیر است و این اسناد تک برگی شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: اخذ اسناد تک‌برگ در راستای ماده ۲۱۱ برنامه پنجم توسعه برای اجرای طرح کاداستر ملی با همکاری ادارات ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی متقن بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می‌شود.

مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به رسالت سنگین حوزه املاک و حقوقی در پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی، تصریح کرد: بخش گسترده‌ای از سیاست‌های راه و شهرسازی به ویژه در بحث واگذاری زمین به مجریان طرح‌های گردشگری، اقتصادی، تولیدی و صنعتی برعهده فعالان حوزه املاک و حقوقی است.

وی بیان کرد: از دیگر فعالیت‌های حوزه املاک و حقوقی حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت برای به کارگیری این ظرفیت برای توسعه کشور به شمار می‌رود.

حمزه لو طی حکمی ضمن قدردانی از خدمات محمدعلی پورعلی در جایگاه معاونت املاک و حقوقی، حسین شعبانی را به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرد.

خاطر نشان می‌شود محمدعلی پورعلی در روزهای آینده به عنوان مدیر شرکت عمران شهر جدید گلمان معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

246793

مطالب مرتبط