رئیس انجمن شنوایی‌شناسی ایران:

بیمه سلامت در جذب حداکثری خدمات متخصصان شنوایی سنجی تلاش می کند

رئیس انجمن شنوایی‌شناسی ایران، گفت: ۳ هزار شنوایی‌شناس در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر یزدی گفت: انجمن شنوایی ‌شناسان ایران در سال ۷۱ به عنوان اولین تشکل حقوقی این انجمن توسط مؤسسین آن که اکنون از پیشکسوتان هستند، تأسیس شده است.

وی افزود: در ابتدا مسیر نیاز به تعیین خط مشی و نقشه راه و هدف گذاری نهایی وجود داشت که باید برنامه ریزی ویژه مانند بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های مشورتی در قالب بهره‌مندی از نظرات مشاورین عالی، ساختارسازی و سازماندهی ارکان و امکانات این انجمن، آسیب‌شناسی و دریافت مطالبات به روز اعضاء، چالش زدایی در قالب مکاتبات متعدد با نهادها و دستگاه‌ها، ارائه ابزار‌های حمایتی در این مسیر تدارک دیده می‌شد.

رییس انجمن شنوایی سنجی ایران ادامه داد: در این بین سازمان‌های مختلفی مانند اداره کل تجهیزات پزشکی و کمیته تخصصی سمعک و فناوری‌های شنوایی در حصول نتایج مطلوب و جذب خدمت‌رسانی متخصصین شنوایی‌شناسی با دانش به روز این متخصیین، انجمن را همراهی و حمایت کردند.

یزدی با قدردانی از عملکرد مثبت سازمان بیمه سلامت ایران، تصریح کرد: این سازمان با دیدگاه مثبت و قانون‌مند در جهت حداکثری جذب خدمت‌رسانی متخصص شنوایی‌شناسی و بهره‌مندی و توان‌مندی آنان به بیمه‌شدگان این سازمان و همچنین پذیرفتن نقش شنوایی‌شناسان به عنوان تنها مرجع تصمیم گیر، ارائه دهنده و تجویز کننده پروتز سمعک به نیازمندان، این انجمن را یاری می‌کند.

246484