بازداشت مرد افغانیِ متجاوز در شرق تهران

مرد افغان که به کمک دوستانش نیمه شب به خانه زنان تنها رفته و آنها مورد آزار و اذیت قرار می داد، در نهایت بعد از سومین تجاوز و زور گیری در حیاط خانه یک زن دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، نیمه اول مردادماه خانمی به کلانتری مراجعه کرد و گفت که ساعت 4 صبح شخصی ناشناس وارد منزل اش شده و با تهدید به مرگ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

وی ادامه داد: فرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق خواب خوابیده بودم حمله ور شد. او دهانم را محکم گرفت و تهدید کرد که اگر جیغ کشیده و یا درخواست کمک کنم مرا خواهد کشت و در ادامه با تهدید، به من تجاوز کرد.

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش با بیان این موضوع که چند روز پیش از طرح شکایت نیز به همین شیوه و شگرد و توسط همین شخص مورد تجاوز قرار گرفته، به کارآگاهان گفت: نیمه شب زمانیکه در حال استراحت بودم توسط همین فرد ناشناس و دقیقا به همین شیوه و شگرد ( تهدید به کشته شدن ) مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.

با توجه به حساسیت پرونده، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری فرد ناشناس تشکیل شد.

با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر اینکه فرد ناشناس در یک مقطع زمانی چند روزه، دو بار به محل سکونتش آمده و این احتمال وجود دارد که مجددا و برای بار سوم دست به این اقدام بزند، لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکی پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

پس از چند شبانه روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکی، کارآگاهان 3 صبح روز 21 مرداد فردی را مشاهده کردند که از روی دیوار منزل شاکی بالا رفته و وارد حیاط خانه شد. این شخص پس از ورود به داخل حیاط، به سمت ورودی ساختمان حرکت می کند که در آنجا متوجه حضور کارآگاهان در داخل حیاط می شود . فرد ناشناس اقدام به فرار می کند اما قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن از محل ، با سرعت عمل کارآگاهان دستگیر می شود.

این شخص ، پس از دستگیری بلافاصله توسط شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و جهت انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهم حامد 24 ساله – تبعه افغانستان در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دو مورد آزار و اذیت همراه با تهدید شاکی اعتراف و به کارآگاهان گفت: حدودا دو هفته پیش، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم. در طول این مدت بیکار بودم و شب ها در پارک می خوابیدم. چند روز پیش در حال پرسه زنی بودم که دیدم در خانه ای باز است. وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم.

پس از ورود به داخل خانه زن جوان را تنها در خانه دیدم. به سمت او حمله ور شده ، گلویش را گرفته و به او گفتم: اگر صدایت در بیاید، تو را خواهم کشت " و سپس به وی تجاوز کردم و از آنجا گریختم . چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم . این بار در حیاط قفل بود . از بالای در وارد حیاط شدم . نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود برداشتم و آن را زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم.

از نردبان بالا رفتم . توری پنجره را پاره کردم و وارد ساختمان شدم .زن روی تخت خوابیده بود . مجددا به سمت او حمله ور شده و گلویش را محکم گرفتم و باز هم به وی تجاوز کردم. امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم . از روی دیوار وارد حیاط شدم اما این بار پس از ورود به داخل حیاط متوجه حضور دو نفر شدم. قصد فرار داشتم که دستگیر شدم.

منبع: ایلنا

246119