فرماندار الیگودرز:

برنامه برگزاری انتخابات الیگودرز طبق شرایط روز تدوین شده است

فرماندار الیگودرز گفت: برنامه انتخاباتی الیگودرز با هدف برگزاری انتخاباتی اصولی، امن و بهداشتی در نظر گرفته شده است. این برنامه با مشارکت نیروی انتظامی، سپاه ناحیه شهرستان و شبکه بهداشت و درمان تدوین شده است.

لرستان ـ ماشالله نعمتی؛ فرماندار الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار پرسون از برنامه های برگزاری انتخابات در این شهر خبر داد و گفت: برنامه های امنیتی، نظارتی و بهداشتی را برای برگزاری انتخابات شورای شهر و کشوری در نظر گرفته ایم. برنامه های انتخاباتی شهرستان الیگودرز با توجه به شیوه نامه های بهداشتی تدوین شده است.

وی افزود: انتخابات پیش رو بسیار مهم است چرا که به قرن جدید وارد می شویم. شروع قرن جدید نباید با شعار های خیالی کاندید ها به مردم آغاز شود. کاندید های انتخابات شورای شهر نیز باید از وعده های خیالی بپرهیزند.

نعمتی با اشاره به برنامه های فرمانداری الیگودرز در ایام انتخابات بیان کرد: برنامه انتخاباتی الیگودرز با مشارکت نیروی انتظامی، سپاه ناحیه شهرستان و شبکه بهداشت و درمان تدوین شده است. برنامه انتخاباتی الیگودرز با هدف برگزاری انتخاباتی اصولی، امن و بهداشتی در نظر گرفته شده است.

فرماندار الیگودرز در ادامه گفت: انتخابات کشوری و شورای شهر برای مردم تک تک شهرستان ها و روستا ها مهم است. مردم به نامزد های انتخاباتی اعتماد می کنند. نامزد های انتخاباتی باید ارزش و اهمیت این اعتماد را بدانند. برای مردم قدم بردارند و شهر، روستا و کشور را آباد کنند.

نعمتی اظهار کرد: انتخابات آتی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و ملت ایران با مشارکت پرشور خود بار دیگر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در سطح بین المللی به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: اجرای قانون و صیانت از آراء مردم دارای اهمیت بوده و همه عوامل دخیل در برگزاری امر انتخابات، موظفند مراحل و فرآیند انتخابات را مطابق با نص صریح قانون و رعایت اصل امانتداری اجرا نمایند.

رییس ستاد انتخابات الیگودرز اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری به کار خواهیم بست.

نعمتی با اشاره به اینکه داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته را ارائه کنند، ادامه داد: داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون و در اسرع وقت می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز ۲۰ اسفند ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه می‌یابد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

246045