نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم:

انتخابات در الیگودرز با مشارکت ستاد برگزاری انتخابات، شبکه بهداشت و جمعیت هلال احمر برگزار می شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم گفت: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در الیگودرز طبق برنامه تدوین شده استانداری با مشارکت دستگاه های امنیتی، نماینده هیئت نظارت بر انتخابات استانداری، اداره بهداشت و جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

لرستان ـ محمد خدابخشی؛ نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ و گو با خبرنگار پرسون از مشارکت شبکه بهداشت، هلال احمر و ستاد برگزاری انتخابات بصورت ویژه در الیگودرز گفت: مشارکت بزرگ سه نهاد بهداشتی و اجرایی در برگزاری انتخابات شهرستان الیگودرز اجرایی می شود. اداره بهداشت، هلال احمر و ستاد برگزاری انتخابات مسئولان اجرایی انتخابات در الیگودرز و شهر های دیگر لرستان هستند.

وی افزود: نماینده ستاد انتخابات استانداری، تیم اداره بهداشت و درمان الیگودرز و جمعیت هلال احمر شهرستان برای پالایش انتخابات و برگزاری آن طبق شیوه نامه های بهداشتی، امنیتی و نظارتی را بر عهده دارند.

خدابخشی در ادامه بیان کرد: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در الیگودرز طبق برنامه تدوین شده استانداری با مشارکت دستگاه های امنیتی، نماینده هیئت نظارت بر انتخابات استانداری، اداره بهداشت و جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

وی در واکنش به انتشار مصاحبه‌ای از سوی یکی از رسانه‌ها مبنی براینکه نمایندگان در روز رای‌گیری درباره کلیات بودجه نمی‌دانستند به لایحه رای می‌دهند یا گزارش کمیسیون تلفیق بودجه گفت: این مطلب صحت ندارد و از سخنان من برداشت اشتباه شده است.

خدابخشی تاکید کرد: واقعیت این است که من طی مصاحبه‌ خود با این رسانه ضمن اشاره به ابهام اولیه نمایندگان در خصوص رای‌گیری درباره لایحه بودجه دولت یا گزارش کمیسیون تلفیق اعلام کردم که رئیس مجلس قبل از انجام رای گیری در صحن خطاب به نمایندگان بیان کرد، لایحه بودجه به رای گذاشته می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: در مصاحبه با آن رسانه ضمن اشاره به اینکه اگر کلیات لایحه رای می‌آورد، گزارش تلفیق مبنای کار برای انجام اصلاحات بود، بیان کردم، با توجه به عدم ‌تصویب لایحه بودجه در صحن علنی مجلس، طبق آئین‌نامه داخلی، دولت دو هفته وقت دارد لایحه را بار دیگر با اصلاحات به مجلس بیاورد یا لایحه سه دوازدهم ارائه کند.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

247175