خطیب نماز جمعه ایلام اعلام کرد:

رعایت دستور العمل های بهداشتی یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: : مسئولان استان باید با جدیت با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی که جان خود و دیگر افراد را به خطر می اندازند، برخورد کنند.

تصویر رعایت دستور العمل های بهداشتی یک ضرورت است

به گزارش سایت خبری پرسون، از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه دراستان ایلام، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه، بیان کرد: شرایط منطقه ای استان ما ایجاب می کند که مردم بیش از پیش باید دستور العمل های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا را رعایت کنند

وی با اشاره به هم مرز بودن استان ایلام با کشور عراق و همچنین هم مرزی با استان خوزستان که جزو آلوده ترین شهرهای کشور می باشد، مطرح داشت: در حال حاضر رعایت موارد بهداشتی امری ضروری و مهم می باشد.

وی با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر مسئولان بر ناقضان پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: مسئولان استان باید با جدیت با نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی که جان خود و دیگر افراد را به خطر می اندازند، برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ضمن تاکید بر اهمیت درختکاری در دین اسلام، عنوان کرد: در اسلام بسیار سفارش به کاشتن درخت شده است. در حدیثی از رسول خدا(ص) آمده است: اگر قیامت برپا شد و به اندازه کاشت نهالی وقت دارید حتما آن را بکارید و همجنین در جای دیگری از امام صادق(ع) نقل شده است: کاشت نهال را صدقه جاریه بدانید.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب نیز کاشت و توسعه درخت و درختکاری در ابعاد مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تاکید بر کمک به محرومین و نیازمندان در این دوران سخت اقتصادی، گفت: با توجه به ایام سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ضرورت همکاری خیرین و مردم با این نهاد مقدس و انقلابی تاکید می کنم زیرا کمک به این نهاد، کمک به محرومین می باشد.

نوروزی_استان ایلام

246011