آیین تجلیل از قوی‌ترین مرد ایران در اراک برگزار شد

آئین تجلیل از «محسن مسن‌آبادی» قوی‌ترین مرد ایران با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در اراک برگزار شد.
تصویر آیین تجلیل از قوی‌ترین مرد ایران در اراک برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، استاندار مرکزی در این آیین گفت: اجرای سیاست‌های تشویقی و حمایت از ورزشکاران عامل اصلی ایجاد انگیزه در جوانان و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در جامعه است.

« سیدعلی آقازاده» افزود: جوانان و نوجوانان با مشاهده اینکه تلاش ورزشکاران از نگاه مسئولان پنهان نمی‌ماند بیشتر به سمت و سوی ورزش گام برمی‌دارند که این مهم نقش موثری در توسعه ورزش و در نهایت سلامت اجتماعی جامعه دارد.
وی ادامه داد: محسن مسن‌آبادی بعد از ۱۰ سال تلاش و کوشش شبانه‌روزی موفق به کسب عنوان قوی‌ترین مرد ایران شد و تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم باید با حمایت‌های خود تلاش‌های این ورزشکار با اخلاق را ارج نهند و باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای پیمودن این راه و روش پهلوانی و قهرمانی برای جوانان شوند .
استاندار مرکزی اظهار داشت: اعطا کمک هزینه خرید یک واحد مسکونی به پاس تلاش‌های محسن مسن‌آبادی به این ورزشکار در شورای مسکن استان مطرح می‌شود و اداره کل مسکن و شهرسازی نیز باید رایزنی‌های لازم را در وزارت مسکن انجام دهد.
آقازاده بیان کرد: با توجه به هزینه بالای ورزش محسن مسن‌آبادی علاوه بر پرداخت بخشی از هزینه مسکن وی اعتبارات نقدی نیز برای این ورزشکار ارزنده در نظر گرفته شده است.
در این آیین نهادهای مختلف استان مرکزی از جمله اداره کل ورزش و جوانان، اتاق بازرگاتی، صنایع، معادن و شهرداری و شورای اسلامی شهر و تعدادی از صنایع استان با اعطای مبالغ نقدی از زحمات محسن مسن آبادی تجلیل کردند.

محسن مسن‌آبادی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران که اوایل اسفندماه جاری در ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، مقام نخست این مسابقات را به دست آورد و به عنوان قوی‌ترین مرد ایران معرفی شد.

245976