آمار مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته در استان ایلام:

42 مورد مبتلای جدید کرونا/ 9 مورد بستری

محمد کریمیان گفت: طی 24 ساعت گذشته، بر اساس تست های قطعی انجام گرفته، 42 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام به ثبت رسید.

تصویر 42 مورد مبتلای جدید کرونا/ 9 مورد بستری

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، دکتر محمد کریمیان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار پرسون با اشاره به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا نسبت به روز گذشته، عنوان کرد: در طی 24 ساعت گذشته، بر اساس تست های قطعی انجام گرفته، 42 مورد جدید ابتلا به ویروس کووید در استان ایلام به ثبت رسید.

کریمیان ضمن بیان اینکه مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در استان ایلام به 26 هزار و 120 نفر رسیده است، افزود: خوشبختانه در طی شبانه رو گذشته در استان ایلام، هیچ گونه مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا ثبت نشده است و به 24 روز بدون فوتی بر اثر بیماری کرونا، رسیدیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان، عنوان کرد: متاسفانه از ابتدا شروع بیماری کرونا تا به این لحظه، مجموعا 664 نفر در استان ایلام بر اثر این بیماری فوت شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اشاره به افزایش موارد بستری نسبت به روز گذشته، گفت: در 24 ساعت اخیر 9 نفر از هم استانی ها، در بیمارستان‌های استان بستری شدند و همچنین مجموع بیماران بستری‌های حال حاضر استان، به 41 تن رسید.

کریمیان در پایان با اشاره به اینکه از ابتدا شروع اپیدمی تا این لحظه 24 هزار و 658 نفر از مبتلایان، بهبود یافته اند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان ایلام در رده پایین ترین استان های کشور در آمار مرگ و میر می باشد.

نوروزی_استان ایلام

245914

مطالب مرتبط