جزئیات و زمان‌ برگزاری آزمون وکالت

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
تصویر جزئیات و زمان‌ برگزاری آزمون وکالت

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ‌کارآموزی وکالت سال 1399 صبح روز جمعه 12 اسفندماه در 31 شهرستان برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 19 اسفند بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی می‌بایست به حوزه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

نماینده این سازمان روز پنجشنبه 21 اسفند از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

همچنین در اطلاعیه سازمان سنجش تکمیل فرم خوداظهاری برای ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) مورد تأکید قرار گرفته است.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برایاین گروه از متقاضیان آزمون تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است؛ بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 9/12/99 به‌صورت قطعی تأیید شده، لازم است از روز جمعه مورخ 15/12/99 لغایت شنبه مورخ 16/12/99 با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تأییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین‌شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

جعفر کوشا؛ رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) هشتم دی‌ ماه امسال در جریان نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها درباره زمان برگزاری آزمون وکالت 1399 گفته بود؛ 81 هزار و 508 نفر برای آزمون امسال ثبت‌نام کرده‌اند؛ پیش از این قرار بود آزمون را در تاریخ 28 آذر برگزار کنیم که به دلیل شرایط کرونایی به 22 اسفند موکول شده است.

245792