رییس کل دادگستری استان قزوین:

رسیدگی عادلانه به شکایت های مردم از تکالیف اساسی دستگاه قضاست

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی عنوان کرد؛ برخورد قاطع با جرم های خشونت آمیز و جرائم ایجاد کننده اختلال در امنیت و آرامش مردم در همه حوزه‌های قضایی استان مورد تاکید است و دفاع از آزادی‌های مشروع و احیای حقوق عامه و رسیدگی عادلانه به شکایت های مردم از تکالیف اساسی دستگاه قضاست.
تصویر رسیدگی عادلانه به شکایت های مردم از تکالیف اساسی دستگاه قضاست

به گزارش سایت خبری پرسون ازقزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: همه قضات و کارمندان دستگاه قضایی بایستی برای انجام دقیق و کامل سند تحول قضایی اهتمام ویژه داشته باشند و برای نیل به اهداف و منظر در نظر گرفته کوشش نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی بیان کرد؛ تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی و تحقق عدالت آسان برای آحاد مردم از اهم برنامه‌ها و راهبرد‌های دستگاه قضایی در دوران تحول است و رفتار کارکنان با ارباب رجوع بایستی منطبق بر اخلاق اسلامی، کرامت مداری و مهربانی، در عین حال همراه با رعایت قوانین باشد.

مقام عالی قضایی در ادامه توضیح داد؛ برخورد قاطع با جرم های خشونت آمیز و جرائم ایجاد کننده اختلال در امنیت و آرامش مردم در همه حوزه‌های قضایی استان مورد تاکید است و دفاع از آزادی‌های مشروع و احیای حقوق عامه و رسیدگی عادلانه به تظلمات و شکایات مردم از وظایف اساسی دستگاه قضایی است.

در بازدید میدانی، مشکلات حریم رودخانه های خره رود و اوج چای تحت بررسی قرار گرفت و دستورات درباره مشکلات و مسایل حریم رودخانه و کارگاه های شن شویی و همچنین موضوع دوربرگردان های جاده در محل روستای نجف آباد و مسایل بازار اهن کاوه مورد پیگیری های لازم به منظور احیای حقوق عامه قرار گرفت.

ضمن این که از فرایند خاتمه پروژه سد بزرگ نهب بازدید و قرار شد رسیدگی به تعارضات اراضی موسوم به شیزر با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

حسین رستمی _استان قزوین

245586

مطالب مرتبط