اهتمام جدی برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی و افزایش صنایع پاک در گیلان

استاندار گیلان در دیدار با معاون وزیر صمت به افزایش صنایع پاک و لزوم تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در استان تاکید کرد.
تصویر اهتمام جدی برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی و افزایش صنایع پاک در گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، ارسلان زارع، استاندار گیلان در دیدار با علی رسولیان ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اهمیت توجه به شاخص‌های محیط زیست و افزایش صنایع پاک،گفت: برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی مستقر در گیلان باید بیش از پیش، اهتمام صورت گیرد.

او افزود: با درنظرداشتن شرایط جغرافیایی استان، لازم است شاخص‌های محیط زیست همواره مورد توجه قرار گرفته و برای افزایش صنایع پاک، تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار گیلان، همچنین با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خواستار تأمین اعتبار برای تکمیل این طرح شد.

زارع گفت: با همکاری موثر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، به مشکلات واحد‌های راکد و نیمه راکد مستقر در شهرک‌های صنعتی استان رسیدگی شده تا به چرخه تولید بازگردند.

ارسلان زارع عصر همچنین در دیدار با سردار علی مویدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، پیگیری در تصویب لایحه اصلاحی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مورد تاکید قرار داد.

او ، با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی و تقویت اصل پیشگیری، توسعه طرح زراعت چوب که در گیلان در حال اجرا است را اقدامی موثر در جلوگیری از قاچاق چوب عنوان کرد.

استاندار گیلان ، توجه به فعالیت‌های پژوهشی و نیز تقویت اصل پیشگیری را عاملی موثر در جلوگیری از قاچاق کالا اعلام کرد.

زارع با اشاره به اقدامات هماهنگ و منظم در گیلان برای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با قاچاق، فعالیت‌هایی همچون توسعه زراعت چوب که در استان در حال انجام است، را اقدامی موثر در راستای جلوگیری از قاچاق چوب ذکر کرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان ضرورت تقویت ساختار اداری این کمیسیون، تقویت نیروی انسانی و تبدیل وضعیت کارکنان شاغل در کمیسیون‌های استانی را نیز مورد تاکید قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

245472

مطالب مرتبط