مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی:

جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد با حضور اعضای کانون برگزار می شود.
تصویر جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون ازاراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری امروز(11 اسفند) در جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی که با شهردار اراک برگزار شد، گفت: این مجموعه آماده همکاری با شهرداری جهت برگزاری مسابقات و جشنواره های استانی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی افزود: سال های گذشته این ستاد جشنواره های فرهنگی ورزشی را برای اعضای کانون با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارک برگزار کرد که نتیجه خوبی هم داشت و امید است پس از پایان کرونا ویروس در سایه همدلی و همکاری بتوان مجدد این برنامه ها را برگزار کرد.

وی مراسم یادواره شهدا در مساجد و تجلیل از شهدا را از جمله برنامه های مشترکی دانست که می توان با شهرداری کلانشهر اراک برگزار کرد.

ذوالفقاری تصریح کرد: جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد و محلات و حاشیه شهرها با حضور اعضای کانون از برنامه هایی است که اگر به صورت جدی تر و هدفمندتر برگزار شود می تواند تاثیر مثبتی روی جذب مخاطب و نوجوان و جوان به مسجد باشد.

در ادامه این جلسه بیاتیان سرپرست شهرداری اراک گفت: مساجد پایگاه های اصلی انقلاب بوده اند و اکنون هم چنانچه همه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی از مساجد آغاز، اجرا و پشتیبانی شود قابلیت بهتر و اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

245332