توسط شهرداری اراک انجام شد؛

افتتاح پروژه های بزرگ در اراک

همزمان با ایام دهه فجر عصر امروز پروژه های بزرگ در اراک توسط شهرداری این شهر راه اندازی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، سرپرست شهرداری اراک در این مراسم گفت: تعدادی از پروژه های عمرانی اراک در سال گذشته به بهره برداری رسیدند و مابقی نیز طی امروز و فردا همزمان با ۲۲ بهمن ماه کلنگ زنی خواهند شد.

سعید بیاتیان با بیان اینکه موزه اسناد تاریخی اراک به تملک شهرداری درآمده است، ابراز کرد: ایجاد ۱۲کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، اجرای فاز اول پیاده راه سازی امیرکبیر، بهره برداری از فاضلاب کشتارگاه با هزینه۳/۵ میلیارد تومان و با فضایی متناسب زیست محیطی، همچنین بهره برداری از
۳ زمین چمن مصنوعی در نقاط کم برخوردار اراک پروژه هایی هستند که امروز به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: بهره برداری از فروشگاه پرندگان زینتی، عملیات اجرایی باغ ایرانی منطقه گردشگری گردو و کلنگ زنی میدان مقاومت و....نیز از دیگر پروژه هایی هستند که به زودی انجام خواهند شد.

در ادامه رییس شورای اسلامی شهر اراک نیز گفت: سال ۹۹ رکورد بی نظیری در شهرداری اراک صورت گرفت از جمله افتتاح پروژه های خوابیده در شهر که اقدام بی نظیری بوده است.

مرتضی سورانه ادامه داد: ابتدای سال با تهدید ویروس کرونا در شهرداری برای ضد عفونی سطح شهر تلاش اعضای شهرداری بی بدیل بود.

عضو شورای اسلامی شهر اراک نیز اظهار کرد: شورای دوره پنجم با توجه به برنامه ریزی انجام شده موفق به افزایش بودجه از مبالغ ۴۰۰ میلیارد به هزار و صد میلیارد ریال شد.

ایرج رضایی گفت: توجه اعضا به مسائل تاریخی، حفظ هویت شهر اراک بوده است و تلاش ما حفظ آثار باستانی شهر بوده که با بودجه مناسب موفق به احیا مناطق تاریخی شهر شده است.

232226