وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با پرسون:

پروژه آزاد راه غدیر، نشان از اراده ملت ایران دارد

اسلامی با اشاره به افتتاح آزاد راه غدیر در شرایط کرونایی و تحریم‌ها گفت: بهره برداری از این طرح یک پیام مشخص داشت و آن پیام این بود که اراده جمهوری اسلامی و اراده ملت ایران اراده‌‌ای نیست که بر اساس تهدیدها و تحریم‌ها دچار سستی و تردید شود.
تصویر پروژه آزاد راه غدیر، نشان از اراده ملت ایران دارد

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص بهره برداری پروژه آزاد راه غدیر اظهارداشت: افتتاح این آزاد راه در این شرایط کرونایی و تحریم‌ها یک پیام مشخص داشت و آن پیان این بود که اراده جمهوری اسلامی ایران و اراده ملت ایران اراده‌‌ای نیست که بر اساس تهدیدها و تحریم‌ها دچار سستی و تردید شود.

وی افزود: ما با اتکا به توان داخلی، با قوت و با توان پیمانکاران داخلی با محوریت قرارگاه خاتم که در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده و شریک ما است، توانستیم پروژه‌ای با این ابعاد را در یک زمان کوتاه به ثمر برسانیم و یک راندمان به طور متوسط ۱۲۰ درصد را ثبت کنیم که در آزاد راه سازی در کشور بی سابقه بوده و این را در روز میلاد آقا امیرالمومنین (ع) به مردم عزیز ایران هدیه کردیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وزارت راه امروز سراسر کشور را به یک کارگاه راه‌سازی و ساختمانی تبدیل کرده است. رویکرد وزارت راه یک رویکر جهادی و انقلابی است. از این رو اجازه ندادیم هیچ پروژهای متوقف بماند.

محمد اسلامی در پایان گفت: اگر دقت کنید پروژه آزادراه تهران-شمال ۲۵ سال طول کشید اما ما قطعه دوم آن را در عرض دو سال انجام می‌دهیم که یک رویکرد کاملاً متفاوت است و ما آن را لطف الهی و همت همه دست اندرکاران می‌دانیم و از خدای متعال می‌خواهم که توفیقات روز افزون داشته باشیم تا بتوانیم برای پیشرفت و سازندگی کشور نقش مؤثری را ایفا کنیم.

245317