رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

ورود سومین محموله واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به مرحله اول دریافت واکسن در استان گفت: در مرحله اول 360 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 75 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 435 دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش‌های آی سی یو بیمارستان‌ها تزریق شده است.
تصویر ورود سومین محموله واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده با اشاره به مرحله دوم دریافت واکسن کرونا اظهار داشت : در مرحله دوم 2 هزار و 485 دوز واکسن برای استان و 305 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 2 هزار و 790 دوز واکسن توسط آذربایجان‌غربی دریافت شد.

وی ادامه داد: در مرحله سوم دریافت واکسن، یک هزار و 345 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 210 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت و در مجموع یک هزار و 555 دوز واکسن کووید 19 در استان دریافت شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به تعداد واکسن دریافتی استان اظهار داشت: تاکنون 4 هزار و 780 دوز واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی تحویل داده شده است که از این تعداد 4 هزار و 190 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 590 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی می‌باشد و همچنان کادر درمان در اولویت دریافت واکسن هستند.

انتهای پیام/

245184