سرهنگ جلیلیان در گفت و گو با پرسون خبر داد:

دستگیری ۴۴ نفر سارق در حاشیه اجرای طرح صاعقه ۶

سرهنگ جلیلیان در حاشیه اجرای طرح صاعقه ۶ از دستگیری ۴۴ نفر سارق خبر داد و گفت: ۱۵ نفر از این سارقان قاپ زن و زورگیرهستند.
تصویر دستگیری ۴۴ نفر سارق در حاشیه اجرای طرح صاعقه ۶

سرهنگ دوستعلی جلیلیان" سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت" در حاشیه اجرای طرح صاعقه۶ در گفتگو با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون، اظهار داشت: این طرح با رویکرد کشف، برخورد و ضربه به حامیان سلاح های سرد انجام گرفت.

این مقام انتظامی توضیح داد: ماموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در اجرای طرح صاعقه ۶ طی یکسری عملیات منسجم و با هماهنگی مقامات قضایی توانستند ۴۴ نفر از سارقان را دستگیر کنند.

وی افزود: ۱۵ نفر از این تعداد سارقان، قاپ زن و زورگیر بودند. ۸۳۳ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط گردید. ارزش ریالی اقلام از ۱ میلیارد ریال کمتر می باشد. این مرحله از طرح، رضایت شهروندان را به دنبال داشت.

سرهنگ جلیلیان تشریح کرد: این متهمان از پرورشگاه های بهزیستی خارج شده و به محض ورود به جامعه و به دلیل عدم شغل به زورگیری روی آوردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه انگیزه این متهمان مالی بوده، بیان داشت: دستگاه های متولی امر فرهنگی، اجرایی و دولت بستری در جهت فرهنگ سازی و اشتغال این افراد ایجاد نماید.

وی در رابطه با اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: شهروندان اخبار و اطلاعات و موارد مشکوک را به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند و یا حضوری به یگان هایی که در سطح شهر داریم مراجعه کنند. هشدارهایی که از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود، توجه کنند.

گفتگو از سارا پیرانه

انتهای پیام/

244790

مطالب مرتبط