رئیس دانشگاه لرستان:

شبکه جامع تدریس دانشگاهی لرستان نوروز ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

رئیس دانشگاه لرستان گفت: برنامه جامع شبکه تدریس و آموزش دانشگاهی لرستان با هدف فعالیت دائم مدرسان و دانشجویان بدون محدودیت و  بصورت رایگان در دوران شیوع کرونا رونمایی خواهد شد.

تصویر شبکه جامع تدریس دانشگاهی لرستان نوروز ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

خسرو عزیزی؛ رئیس دانشگاه لرستان در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون از رونمایی شبکه جامع مجازی تدریس دانشگاهی در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: شبکه جامع تدریس دانشگاهی لرستان نوروز ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد. این شبکه با هدف ارتقای سطح تدریس مجازی در تمام نقاط لرستان و دسترسی رایگان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: برنامه شبکه تدریس مجازی لرستان با مشارکت وزارت علوم، دانشگاه تهران و شرکت های نوبنیان بومی تهیه شده است.

عزیزی در ادامه بیان کرد: شیوع ویروس کرونا سیستم آموزشی را متحول کرده است. آموزش و تدریس مجازی در دوران شیوع کرونا باعث ارتقای سطح فرهنگ استفاده از سیستم آموزش الکترونیک شد.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به راه اندازی شبکه جامع تدریس سراسری مجازی لرستان اظهار کرد: شبکه جامع تدریس مجازی لرستان بصورت بیست و چهارساعته و رایگان در اختیار دانشجویان و مدرسان سراسر استان است و هیچ محدودیت منطقه ای در اجرای آن وجود ندارد.

عزیزی با توجه به اهمیت ظرفیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، بایستی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، بیشتر از گذشته در فضای مجازی، توسعه یابد و تشکل‌های دانشجویی در این‌گونه فعالیت‌ها، مشارکت هرچه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگرچه به علت شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها از حضوری به غیرحضوری تبدیل شد اما خوش‌بختانه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه لرستان، متوقف نشد، افزود: بر اساس استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها فضای مجازی گسترش یافت و در بخش تولیدات محتوایی متنوع نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که البته نیاز است این‌گونه فعالیت‌ها، بیشتر شوند.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

244754