18 نفر طی هر ساعت در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا می‌شوند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: با آغاز روند افزایشی، به طور تقریبی ۱۸ نفر طی هر ساعت در استان به کرونا مبتلا می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده اظهار داشت: طبق آخرین بررسی ها در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده که نزدیک به ۲۰ درصد این تعداد نیز بستری شده اند.

وی افزود: با آغاز روند افزایشی، به طور تقریبی ۱۸ نفر طی هر ساعت در استان به کرونا مبتلا می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی: در حال حاضر ۴۶۱ نفر در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی به خاطر ابتلا به سندرم حاد تنفسی بستری شدند که ۲۱۴ نفر مشکوک و ۲۴۷ نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقازاده اضافه کرد: از کل بستری شدگان، ۱۳۸ نفر در آی سی یو بستری شده و ۲۴ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

این مقام مسوول از فوت چهار نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در چهار شهرستان خوی، مهاباد، میاندوآب و نقده به علت ابتلا به کرونا خبر داد و اظهار کرد: با افزودن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به سه هزار و ۶۱۲ نفر رسید.


تاکنون، ۱۱۲ هزار و ۸۲۱ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده که ۷.۱ درصد کل مبتلایان در کشور است و همچنین از کل فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور، ۶.۱ درصد مربوط به آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/

244693

مطالب مرتبط