تجمعات در کردستان ممنوع شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، تاکید کرد: با توجه به ورود ویروس کرونای انگلیسی به کشور، برگزاری تمامی مراسم ها و تجمعات در سطح کردستان ممنوع است.

تصویر تجمعات در کردستان ممنوع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد ابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان سه شنبه شب در ستاد اطلاع رسانی استان کردستان عنوان کرد: متاسفانه به صورت کاملا محسوسی شاهد کاهش پروتکل های بهداشتی در سطح استان کردستان هستیم که این یعنی زنگ خطر.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به اینکه عدم رعایت این قانون از سوی مدیران بسیار ناخوشایند است و موجب گله مندی مردم بویژه بازاریان شده است، بیان داشت: برای جلوگیری از ورود به موج جدید کرونا که بسیار خطرناک می باشد، برگزاری تمامی مراسم ها و تجمعات در سطح کردستان ممنوع است.

این مقام دولتی با تاکید بر اینکه کرونا با کسی شوخی ندارد و ما هم با کسی شوخی نداریم، اظهار داشت: متاسفانه با عملکرد نادرست در بحث اطلاع رسانی و دچار شدن به روزمرگی زمینه کسالت و عادی انگاری مردم شده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تصریح کرد: بی گمان اگر اطلاع رسانی ها از حالت یکنواخت فعلی خارج نشود، ملال آور می شود و روز به روز حساسیت مردم کاهش می یابد.

زارعی خاطرنشان کرد: باید بازدیدهای ما از مراکز عمومی، دولتی و... سرزده و منظم باشد در غیر اینصورت باید منتظر ورود به موج جدید کرونا به زودی باشیم.

آیین مهر ـ استان کردستان

234500