طرح ظفر ۱۱؛

کشف ۱ تن و ۲۲۶ کیلو مواد مخدر/ تجمعات مردمی با مجوز باشد

سردار رحیمی گفت: برای تجمعات مردمی، توقع این است که مجوزهای لازم را بگیرند و بسیاری از  تجمعات فاقد مجوز است‌ اما در جایی که مردم مالباخته هستند، خود ما در کنار مردم  و حامی آنها هستیم. شکل رفتار ما مدارا و دوستانه است.
تصویر کشف ۱ تن و ۲۲۶ کیلو مواد مخدر/ تجمعات مردمی با مجوز باشد

به گزارش سایت خبری پرسون؛ سردارحسین رحیمی" رئیس پلیس پایتخت" در حاشیه یازدهمین طرح ظفر پلیس موادمخدر در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در ادامه سلسه طرح های ارتقا امتیت اجتماعی، امروز شاهد طرح عملیاتی ۱۱ طرح ظفر در پلیس مبارزه با موادمخدر و با همکاری پلیس های پیشگیری بودیم که در طی دو روز گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۱تن و ۲۲۶ کیلو مواد مخدر کشف شد، گفت: ۴ باند متلاشی، ۳۵ قاچاقچی عمده دستگیر و ۳۸ دستگاه خودرو و موتور کشف شد.

سردار رحیمی بیان کرد: ۳۸ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان موادمخدر دستگیر ذکر که علاوه بر جرم مواد مخدر دارای جرائم خفت گیری، زورگیری و چاقوکشی هم بود. تعداد زیادی از مناطق آلوده تهران از شوش، مولوی و هرندی پاکسازی شد. ۳ باب منزل که مراکز فروش موادمخدر بود پاکسازی شد‌ ارزش موادمخدر ۲۰ میلیارد تومان است.

این مقام ارشد انتظامی در رابطه با فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی، بیان کرد: یکی از باندهایی که دستگیر شد ۱۲ کیلو گرم موادمخدر گل به دست آمد که در فضای مجازی اقدام به فروش می کردند.

وی ادامه داد: باند ۴۳۷ کیلویی شیشه که مواد صنعتی را از آن طرف مرز شرقی کشور وارد کردند و تحت کنترل پلیس بودند در تهران شناسایی بشود. باند بزرگ دیگری که اقدام به حمل ۵۷۰ کیلو مواد مخدر از سمت شرق کشور که در مسیر حرکت به استان های جنوبی نیز رفتند و سپس به تهران آمدند و در تمام مراحل تحت کنترل بودند که از آنها ۵۷ کیلو گل کشف شد.این طرح ها برای امنیت مردم و مبارزه با موادمخدر است.

سردار رحیمی با اشاره به درخواست پلیس برای لغو طرح ترافیک، اشاره کرد: زحمت پلیس در یک هفته که لغو خواهد شد سخت تر است؛ لیکن بار حمل و نقل عمومی را کمتر می کنیم در شب های احیا که شب زنده داری است و مردم از عبادات استفاده می کنند از ۲۲ تا ۳ صبح محدودیت لغو می شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آمادگی پلیس برای انتخابات، گفت: پلیس برای عملیات بزرگ خود را آماده می کند. ۴ صندوق در هر شعبه انتخاباتی است و نیز ۱۵ درصد تعداد شعبات افزایش یافته است و کنترل و نظارت های انتخاباتی خود را خواهیم داشت.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه مردم در مراقبه های کرونایی همکاری خوبی را داشتند، بیان داشت: وضعیت نامناسب است؛ اما مردم همکاری مناسبی را داشتند.

وی افزود: برای تجمعات مردمی، توقع این است که مجوزهای لازم را بگیرند و بسیاری از تجمعات فاقد مجوز است‌ اما در جایی که مردم مالباخته هستند، خود ما در کنار مردم و حامی آنها هستیم. شکل رفتار ما مدارا و دوستانه است.

سردار رحیمی در رابطه با شاخص های برتر انتخاب فرماندهان نیروی انتظامی، بیان کرد: بر اساس موضوعات عملیاتی و کنترل و دقت ویژه و خاصی که در انجام ماموریت ها دارد. ما اولا رضایت خدا و سپس خدمتگزاری مردم را در دستور کار خود قرار داده ایم.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

284708