خبری از ساوه

چهار واحد صنفی در ساوه به دلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی پلمب شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: چهار واحد صنفی به دلیل استفاده از تصاویر غیراخلاقی برای تبلیغ محصولات شان با دستور مقام قضائی پلمب شدند.
تصویر چهار واحد صنفی در ساوه به دلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی پلمب شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی»گفت: در راستای اجرای طرح های پایش و رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا شهرستان ساوه تعدادی از صفحات انتشار دهنده تصاویر غیراخلاقی شناسایی و برخورد قضائی با آنها آغاز شد.

وی افزود: در تکمیل تحقیقات، مشخص شد که این صفحات مربوط به متصدیان چهار واحد صنفی در شهرستان ساوه است که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی با هدف تبلیغ، بازاریابی و جذب مشتری می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: پلیس در مراحل تحقیقات پنج نفر از گردانندگان این صفحات را شناسایی و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کرد.

سرهنگ عیسی آبادی تاکید کرد: هرگونه انتشار تصاویر خصوصی اشخاص بدون اجازه آنها در فضای مجازی جرم است و با خاطیان برخورد قانونی می شود از این رو به شهروندان و متصدیان واحدهای صنفی دارای مشتریان خانم هشدار می دهیم که نسبت به سوء استفاده از تصاویر خصوصی افراد در پوشش تبلیغ، بازاریابی، جذب مشتری، مدلینگ و انتشار تصاویر خودداری کنند

234164

مطالب مرتبط