مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی: :

ستاد مدیریت بحران استانداری مرکزی بعد از زلزله نوبران در آماده باش کامل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: زمین لرزه نوبران هیچگونه خسارت مالی و جانی نداشته است و ستاد مدیریت بحران استان مرکزی در آماده باش کامل به سر می برد.


مرکزی_پرسون؛ حمید غیاثی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پرسون در اراک، گفت: زمین لرزه نوبران هیچگونه خسارت مالی و جانی نداشته است و ستاد مدیریت بحران استان مرکزی در آماده باش کامل به سر می برد.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری مرکزی در خصوص زمین لرزه امروز نوبران، بیان کرد: امروز بعدازظهر بعد از اعلام زمین لرزه در نوبران، بلافاصله با فرماندار نوبران و بخشدار آن بخش، تماس برقرار کردیم و خوشبختانه هیچ مشکلی نبود.


وی با اشاره به اینکه زمین لرزه امروز نوبران که کانون آن در آوج بود، هیچگونه خسارت مالی و جانی بر جای نگذاشته است، گفت: این زمین لرزه با شدت ۳/۸ در استان مرکزی به وقوع پیوست و برای پس لرزه های احتمالی نیز شهرستان ساوه را اعلام آماده باش کردیم.
غیاثی افزود: به شهرستان ساوه و نوبران اعلام کردیم ضمن آماده باش، خودروهای امدادی را در مکان های مسقف قرار ندهند تا در صورت بروز زمین لرزه احتمالی خودروهای امدادی گرفتار حادثه نشوند.
وی ادامه داد: این زمین لرزه در شهرستان های تفرش، کمیجان و خنداب نیز احساس شده است.
غیاثی اظهار کرد: طی تماس با فرماندار قزوین، مطلع شدیم در آنجا نیز هیچگونه خسارت مالی و جانی از زلزله امروز برجای نمانده است.
وی تاکید کرد: مدیریت بحران استانداری مرکزی در آماده باش کامل به سر می برد.

208768

مطالب مرتبط