مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان خبر داد:

اهدا ١٨٧ سری جهیزیه به نوعروسان ایرانشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان از اهدا ١٨٧ سری جهیزیه در آستانه ۱۳ رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، سیدمهدی عبادی اظهارداشت: هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جارو برقی و ماشین لباسشویی به ارش ٢٠ میلیارد ریال بوده که از محل منابع کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران تهیه شده است.

وی افزود: هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند و مددجویان بوده که این مهم تا کنون با همکاری و مساعدت خیران نیک‌اندیش محقق شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان برهمکاری با سازمان‌های مرتبط و موسسات خیریه در کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند تاکید کرد و اظهارداشت: بدون تردید نقش خیران در مشارکت امور خیر علاوهبر تهیه و اعطای جهیزیه در تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان همچون یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن و سایر امکانات غیرقابل انکار است و این مهم باید با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: خیران میتوانند علاوهبر حضور در پایگاه‌ های ثابت کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان کمکهای نقدی خود را به شماره‌ حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ واریز یا از طریق سامانه پیامکی #۳*۵*۰۵۴*۸۸۷۷* اقدام کنند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) در سیستان و بلوچستان ۴۳۰ هزار نفر در قالب ۱۶۹ هزار خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

منبع: ایرنا

233140