در دستور کار امروز مجلس قرار گرفت؛

بررسی لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰

بررسی لایحه اصلاحی بودجه ۱۴۰۰ از صبح امروز سه شنبه با حضور محمد باقر نوبخت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه بررسی اصلاحیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را بررسی می‌کنند. در جلسه علنی امروز پنج نماینده موافق و پنج نماینده مخالف به بیان دیدگاه‌های خود درباره بودجه ۱۴۰۰ خواهند پرداخت. محمد باقر نوبخت به نمایندگی از دولت از لایحه اصلاحی دفاع خواهد کرد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل وگزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل نیز در دستور کار نمایندگان است.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان، بررسی تقاضای رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی‌و محیط‌زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی نیز در دستور کار نمایندگان است.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(۱) قانون مدنی از سوی حجت الاسلام والمسلمین ‌حسن روحانی رییس جمهوری نیز در دستور کار امروز نمایندگان پیش بینی شده است.

233062

مطالب مرتبط