کمبود تجهیزات بیمارستان های بروجرد را با مشکلات بسیاری رو برو کرده است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود های تجهیزاتی و سخت افزاری بیمارستان های بروجرد را با مشکلات بسیاری در خدمت رسانی روبرو کرده است.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، از کمبودهای بخش بهداشت و درمان بروجرد خبر داد و گفت: بیمارستان های بروجرد با مشکل تامین تجهیزات اساسی روبرو است. کرونا نقاط ضعف بهداشت و درمان بروجرد را نمایان کرده است.

وی افزود: تجهیزات بیمارستانی بروجرد نیاز به بازسازی و تعویض دارد. طی جلساتی که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و رئیس تامین اجتماعی استان داشتیم این مشکلات را مطرح کردیم اما خبری از ارسال تجهیزات نشد.

مقصودی ادامه داد: بروجرد را نادیده می گیرند و به حرف مردم این شهر گوش نمی دهند. جان بیماران بستری در بیمارستان های بروجرد در خطر است کمبود تجهیزات، بهداشت و درمان شهر را فلج کرده است.

وی یادآور شد: کمبود های تجهیزاتی و سخت افزاری بیمارستان های بروجرد را با مشکلات بسیاری در خدمت رسانی روبرو کرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: در دیدار اخیر با معاون توسعه و مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت موارد مختلف کمبودها و مشکلات بهداشت و درمان بروجرد پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بروجرد، ضرورت ایجاد دانشگاه علوم پزشکی و مرتفع کردن کمبودهای بیمارستان‌های شهرستان از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح و انتظار می‌رود به زودی محقق شود، افزود: املاک شهرداری متعلق به مردم بروجرد بوده و برای جلوگیری از مصادره و تملک آنها توسط تامین اجتماعی با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد جریمه ۸۰ میلیارد تومانی آن بخشیده و اصل بدهی به‌ صورت اقساط پرداخت شود.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

232884