نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان 250 تختخوابی دورود طی 2 سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌ دورود اظهار داشت: خوشبختانه طی 16 ماهه گذشته فاز اول بیمارستان جدید (گهر) شهرستان درود به اتمام رسیده و با تعیین  پیمانکار فاز دوم نیز به زودی شروع و این بیمارستان تا دو سال آینده تکمیل می‌شود.
تصویر بیمارستان 250 تختخوابی دورود طی 2 سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان لرستان، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌ دورود اظهار داشت: بیمارستان جدید (گهر) شهرستان دورود ابتدا روی تپه انگشته این شهرستان احداث اما پس از مدتی رها و در انتهای محله فدک شهرستان دورود شروع شد و وقتی ما کارمان را شروع کردیم تقریباً در مرحله خاکبرداری بود که خوشبختانه طی 16 ماهه گذشته فاز اول این بیمارستان به اتمام رسیده و با تعیین پیمانکار فاز دوم نیز به زودی شروع می‌شود.

وی افزود: بیمارستان جدید دورود بنا بود 160 تختخوابی باشد که با اخذ مصوبه وزارت بهداشت به 250 تختخوابی تغییر یافت، برای اولین بار توانستیم جهت تکمیل این بیمارستان ردیف ملی بگیریم و همچنین تلاش می‌کنیم طی 2 سال آینده فاز تکمیلی بیمارستان جدیدشهرستان دورود تکمیل و این بیمارستان به بهره‌برداری موقت برسد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از پیگیری‌های انجام شده جهت طرح توسعه بیمارستان نرگس شهرستان دورود که تنها زایشگاه عمومی این شهرستان است موفق شدیم 33 تخت به بیمارستان اضافه و ساختمان جدیدی در 6 طبقه نیز در حال ساخت است که فاز اول آن در حال اتمام و فاز دوم طی دو ماه آینده شروع و این بیمارستان به یک بیمارستان عمومی و جنرال تبدیل می‌شود و از حالت زنان و زایمان خارج می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار بیمارستان 7 تیر شهرستان دورود تحت عنوان بلوک زایمان در 4 طبقه وجود داشت که طی 16 ماه گذشته با تلاش‌های انجام شده توانسته‌ایم تجهیزات لازم را برای این بلوک بگیریم و اتاق عمل، بخش زنان و زایمان و بخش اطفال در این ساختمان راه‌اندازی و 33 تخت به بیمارستان 7 تیر این شهرستان اضافه می‌شود.

گودرزی گفت: مجوز ساخت فاز دوم اورژانس شهرستان دورود، تجهیز کلینیک ویژه ساخته شده در چم ماشال این شهرستان و همچنین راه‌اندازی دومین آزمایشگاه کرونا از دیگر اقدامات حوزه بهداشت و درمان طی 16 ماهه گذشته در شهرستان دورود بوده است.

وی تصریح کرد: طی 16 ماهه گذشته تجهیزات زیادی از جمله سومین دستگاه اکسیژن ساز، سی تی اسکن، ارتقاء ام. آر.آی ، جذب 20 پزشک متخصص و همچنین مجوز رشته جدید در مرکز طب سلامت سبب تحرکی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دورود انجام شده است.

منبع: تسنیم

366446