استاندار یزد:

روغن مورد نیاز واحدهای صنفی استان به زودی تامین می شود

استاندار یزد گفت: بنا بر وعده مسئولین وزارت صمت خوشبختانه روغن مورد نیاز واحدهای صنفی استان با قیمت مصوب به زودی تامین خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد علی طالبی در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار یزد با بیان اینکه در رابطه با تعیین قیمت تمامی اجناس با استانهای همجوار هماهنگی انجام میدهیم گفت: در تمامی جلسات تنظیم بازار استان با استان های همجوار هماهنگ هستیم که در برخی از اقلام مانند تخم مرغ قیمت بالاتری از آنها را اعلام نکنیم اما متاسفانه این موضوع توسط برخی از استانهای همجوار رعایت نمی شود.

استاندار یزد اظهار داشت: بارها پیشنهاد تشکیل ستاد تنظیم بازار منطقه ای با استانهای همجوار را به ستاد تنظیم بازار کشور اعلام کرده ایم اما تا این لحظه نتیجه ای نداشته است.

وی با اشاره به بالاتر بودن قیمت تخم مرغ در استان های همجوار نسبت به قیمت مصوب در یزد ابراز داشت: این موضوع باعث شده تخم مرغ تولیدی استان یزد از این استان خارج و به استانهای همجوار صادر شود و مشکلاتی برای بازار داخل استان ایجادکند.

طالبی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای رفع کمبود ذخیره دام هم گفت: دراین رابطه جلساتی در تهران و استان تشکیل شده وانشاالله به زودی این مشکل شرکت پشتیبانی دام استان نیز برطرف خواهد شد.

وی در ادامه در رابطه با تامین نهاده های دامی نیز اظهار داشت: طبق صحبت های مسئولین وزارت جهاد کشاورزی ، نهاده های دامی به اندازه مورد نیاز وارد کشور شده و تمامی تولید کنندگان میتوانند نهاده مورد نیاز خود را دریافت نمایند، با این شرایط اگر مشکلی در زمینه تامین یا کم فروشی نهاده های دامی وجود دارد باید نهادهای نظارتی ورود کرده و با متخلفین به شدت برخورد شود.

استاندار یزد از دیگر دغدغه های مسئولین استان را تامین روغن مورد نیاز قنادی ها و واحدهای صنفی استان برای شب عید مطرح و ابراز داشت: این مشکل بنا به وعده مسئولین وزارت صمت خوشبختانه مرتفع شده و روغن مورد نیاز واحدهای صنفی استان با قیمت مصوب به زودی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

232807