نائب رییس مجلس شورای اسلامی:

یکی از ثمره‌های مهم انقلاب اسلامی استقلال است

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : استقلال یکی از ثمره‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که آن را در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی نشان داده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در جلسه هم‌اندیشی و مطالبه گری که با حضور نخبگان و اندیشمندان مسائل مختلف بومی و ملی در سالن شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار شد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی این حکمرانی اسلامی را به وجود آورد که در اردوگاه شرق و غرب قرار نمی‌گیرد.

علی نیکزاد ادامه داد: نوعی از حکمرانی اسلامی در زمان امام خمینی (ره) شکل یافت که این حکمرانی به دلیل عدم وابستگی به شرق و غرب نوع جدیدی از یک حکمرانی بود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به وسیله آرمان‌های الهی و انسانی خود رو به جلو حرکت کرد.

نیکزاد بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حرکت به جلو در تثبیت مبانی قدم گذاشت که انقلاب بخاطر آن پیروز شده بود.

وی یادآور شد: اگر استقلال یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی است، استقلال به معنای واقعی در تمام عرصه‌های سیاسی، دفاعی، نظامی و اجتماعی خود را نشان داده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را به طوفان رفراندوم سپرد و به مردم اجازه داد تا در ظرف اسلام ناب به جمهوریت رأی دهند.

نیکزاد افزود: به همین دلیل رهبر کبیر انقلاب اسلامی اسلام و جمهوریت را معیار قرار داد اما در ظرف اسلام، هر کس می‌تواند به ایفای نقش بپردازد.

وی ادامه داد: دولت، مجلس و قوه قضائیه اقداماتی در این راستا انجام داده‌اند اما اصل کلمه آرمان‌های انقلاب اسلامی را به پیش نبرده‌اند.

نیکزاد بیان کرد: تنها مقام ولایت فقیه توانسته است ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دلیل اینکه مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب اسلامی را برای جوانان ارائه می‌کند این است که ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور می‌شویم.

232209

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون