نائب رییس مجلس شورای اسلامی:

یکی از ثمره‌های مهم انقلاب اسلامی استقلال است

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : استقلال یکی از ثمره‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که آن را در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی نشان داده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در جلسه هم‌اندیشی و مطالبه گری که با حضور نخبگان و اندیشمندان مسائل مختلف بومی و ملی در سالن شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار شد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی این حکمرانی اسلامی را به وجود آورد که در اردوگاه شرق و غرب قرار نمی‌گیرد.

علی نیکزاد ادامه داد: نوعی از حکمرانی اسلامی در زمان امام خمینی (ره) شکل یافت که این حکمرانی به دلیل عدم وابستگی به شرق و غرب نوع جدیدی از یک حکمرانی بود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به وسیله آرمان‌های الهی و انسانی خود رو به جلو حرکت کرد.

نیکزاد بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حرکت به جلو در تثبیت مبانی قدم گذاشت که انقلاب بخاطر آن پیروز شده بود.

وی یادآور شد: اگر استقلال یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی است، استقلال به معنای واقعی در تمام عرصه‌های سیاسی، دفاعی، نظامی و اجتماعی خود را نشان داده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را به طوفان رفراندوم سپرد و به مردم اجازه داد تا در ظرف اسلام ناب به جمهوریت رأی دهند.

نیکزاد افزود: به همین دلیل رهبر کبیر انقلاب اسلامی اسلام و جمهوریت را معیار قرار داد اما در ظرف اسلام، هر کس می‌تواند به ایفای نقش بپردازد.

وی ادامه داد: دولت، مجلس و قوه قضائیه اقداماتی در این راستا انجام داده‌اند اما اصل کلمه آرمان‌های انقلاب اسلامی را به پیش نبرده‌اند.

نیکزاد بیان کرد: تنها مقام ولایت فقیه توانسته است ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را حفظ کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دلیل اینکه مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب اسلامی را برای جوانان ارائه می‌کند این است که ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور می‌شویم.

232209

مطالب مرتبط