دبیر ستاد دهه فجر استان یزد عنوان کرد:

برگزاری جشن ویژه و متفاوت انقلاب در یزد

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص به وجود آمده، امسال جشن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای خاص و متفاوت  در قالب رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید زارع در گفتگو با خبرنگار ما با تیریک فرارسیدن جشن بزرگ انقلاب اسلامی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص به وجود آمده، امسال جشن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای خاص و متفاوت در قالب رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود گفت: موتور سیکلت ها و خودروها از ساعت ۹ صبح فردا در میدان امام حسین(ع) تجمع کرده و سپس به سمت میدان حضرت امام رضا(ع) به حرکت در می آیند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: کاروان خودرویی و موتوری با عبور از مسیر میدان امام حسین (ع)، بلوار دانشجو، میدان شهدای محراب، بلوار آیت الله مدرس، میدان نماز، میدان آیت الله خاتمی، بلوار دهه فجر و میدان حضرت امام رضا (ع) یوم الله 22 بهمن را گرامی خواهند داشت.

زارع؛ پرواز 42 کبوتر، حضور اسکیت سواران و دوچرخه سواران و همچنین پرواز 22 کایت را از برنامه های جانبی این ویژه برنامه عنوان کرد و ابراز داشت: حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز سخنران ویژه مراسم خواهد بود.

وی از طنین بانگ تکبیر در ساعت 21 امشب در سراسر استان خبر داد و گفت: انجام مراسم نورافشانی نیز همراه با طنین تکبیر اجرایی می شود.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد تاکید کرد: علاوه بر رژه موتوری و خودرویی، در بستر فضای مجازی نیز زمینه حضور اقشار مختلف در راهپیمایی مجازی به آدرس اینترنتی fajr.ccip.ir فراهم است.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

232104