مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

ساخت۱۰ واحد مسکونی دلگان با مشارکت کمیته امداد و بنیاد علوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در سه برنامه از جمله مشارکت ساخت ۱۰ واحد مسکونی در دلگان منعقد شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، سیدمهدی عبادی روز دوشنبه در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ۱۰ واحد مسکونی دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طبق این تفاهم‌نامه به ازای هر واحد مسکونی ۲۰ میلیون تومان از سوی گروه جهادی وفاق سبز علوی پرداخت شده و بقیه از طریق بنیاد مسکن و کمیته امداد به‌صورت اعطای وام تامین اعتبار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه دوم اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۱۰ میلیون تومان بوده افزود: پنج میلیون تومان سهم کمیته امداد و پنج میلیون تومان نیز سهم گروه جهادی خواهد بود یعنی سهم امداد در مجموع ۷۰ میلیون تومان بابت این ۱۴ سری جهیزیه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: برنامه دیگری که در این تفاهم‌نامه به آن پرداخته شده اعزام اردوهای زیارتی است که ۸۰ نفر زائر اولی یعنی افرادی که تاکنون به زیارت حضرت ثامن‌الائمه(ع) مشرف نشده‌اند در قالب ۲ کاروان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

231928