معرفی و تقدیر از بیمه گذاران نمونه

امروز یکشنبه 19 بهمن ماه 99، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، با حضور رئیس جمهور برگزار و چندین طرح بزرگ تولیدی در حوزه کشاورزی نیز با دستور ایشان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، با دستور رئیس جمهور، ۱۷۰ نفر از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی توسط استانداران با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شدند.

علی امرائی مدیر امور مالی و توسعه سرمایه انسانی صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، با حضور رئیس جمهور به تشریح جزئیات فرآیند ارزیابی و انتخاب بیمه گذار نمونه استانی و ملی بخش کشاورزی در سال زراعی 99-1398 پرداخت.

مدیر امور مالی و توسعه سرمایه انسانی صندوق بیمه کشاورزی در ادامه افزود: با همکاری مؤسسه آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی، سازمان های جهاد کشاورزی، مدیریت شعب بانک کشاورزی سراسر کشور و در چارچوب ملاک های عمومی و اختصاصی در ارزیابی و انتخاب بیمه گذار نمونه بخش کشاورزی، آقای حسین طالبی از شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی و در حوزه دامپروری به عنوان بیمه گذار نمونه ملی انتخاب و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

امرائی همچنین با بیان برخی از ویژگی های ممتاز در ملاک ارزیابی و انتخاب بیمه گذار نمونه در سطح ملی و استانی، منجمله اعمال مدیریت ریسک مطلوب در واحدهای تولیدی و رعایت اصول به زراعی و الگوی کشت از بررسی های فنی و راستی آزمایی فرم های ارزیابی توسط اداره کل آموزش و ترویج بیمه کشاورزی بر اساس تطبیق مستندات با آمار و اطلاعات موجود در سامانه جامع بیمه کشاورزی و در نهایت انتخاب 17 بیمه گذار نمونه در سطح استانی خبر داد.

وی در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی کشاورزان برای استقلال و امنیت غذایی کشور از مسیر پرفراز و نشیب بیمه کشاورزی در طول چهار دهه از عمر خود سخن گفت و اعلام کرد: همواره دغدغه نظام بیمه کشاورزی حمایت از تولید در بخش کشاورزی، همسو با سیاست های کلان دولت بوده است و تلاش شده با اجرای برنامه های مدون و نظام مند، بخشی از ریسک های مالی تولید در بخش کشاورزی را مدیریت کرده و بیمه گذاران خسارت دیده را به چرخه تولید بازگرداند.

231777