معاون رئیس جمهور در کردستان:

برای اجرای طرح‌های کردستان بجای اسناد، پول نقد تزریق می گردد

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اجرای طرح‌های کردستان بجای اسناد، پول نقد تزریق می گردد تا طرحها زودتر به نتیجه برسند.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدباقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه آب شهر سنندج بیان داشت: یکی از ضروریات برای مردم شهر سنندج تامین آب سالم و بهداشتی برای آنان بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه تاکید کرد: با وجود اینکه در کشور منابع درآمدی بسیار پایین است، ولی بازهم کارهای بزرگی در دست انجام داریم لذا دولت به خوبی مشکلات مردم و جامعه را درک می کند.

معاون رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حل مسئله آب شرب سنندج و راه‌آهن سنندج - همدان - تهران در امور اولویت اجرایی این دولت قرار دارند.

نوبخت در ادامه تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های کردستان بجای اسناد، پول نقد تزریق می گردد تا طرحها زودتر به نتیجه برسند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کردستان لیاقت توسعه را دارد، اظهار داشت: بنابراین تلاش دولت برای توسعه استان هایی همانند کردستان و دیگر مناطق کشور که در این مدت دچار محرومیت هایی بوده اند در سال اخیر چند برابر شده است.

معاون اول رئیس جمهوری در سفر به استان کردستان برنامه ها، افتتاح طرح ها و دیدار با مدیران و مسئولان استانی را در دستور کار خود دارد.

براساس این گزارش، سفر امروز نوبخت به کردستان ششمین سفر استانی وی به این خطه می باشد و طرح های دیگری در این استان فردا با حضور وی به بهره برداری خواهند رسید.

شفیعی ـ استان کردستان

231274