مدیر کل سازمان زندان های لرستان:

آزادی زندانیان غیر عمد و مهریه به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیر کل سازمان زندان های لرستان گفت: در زندان های شهرهای استان لیستی از زندانیان غیر عمد و مهریه تهیه شد که به مناسبت ایام الله فجر آزاد خواهند شد.

لرستان ـ عبدالمجیدکشوری؛ مدیر کل زندان های لرستان در گفت ,گو با خبرنگار پرسون از آزادی زندانیان غیر عمد به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران چراغ راه خاورمیانه است. ایام الله دهه فجر برگ زرینی در تاریخ معاصر ایران و قرن بیست جهان بود.این ایام که نشان از آزادی و آزادگی دارد سرلوحه ای برای آینده گان است. در دهه فجر امسال تعدادی از زندانیان غیرعمد استان آزاد خواهند شد.

وی افزود: در زندان های شهرهای استان لیستی از زندانیان غیر عمد و مهریه به مناسبت ایام الله فجر آزاد خواهند شد. یکی دیگر از برنامه های سازمان زندان های لرستان در این ایام تهیه و توزیع بسته های حمایتی بین خانواده زندانیان بی بضاعت است.

کشوری با بیان اینکه در زندانبانی جدید، تنها می‌توان از طریق ارائه خدمت انقلابی و جهادی زمینه بازپروری مددجویان را فراهم ساخت، اظهار کرد:ما همواره بر لزوم همراه بودن با نهضت انقلابی و جهادی آغاز شده در زندان‌های لرستان تأکید می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: در زندانبانی نظام قضایی امروز کشور، می‌بایست نوع نگاه خود را به زندانی، خانواده او و چگونگی ارائه خدمت به جامعه هدف تغییر داد.

عضو شورای قضایی استان در ادامه با اشاره به ابلاغ سند تحول قضایی، توانمندسازی و باورپذیری مددجویان با هدف تاب‌آوری و باز اجتماعی نمودن آنان در اولویت ارائه خدمات زندانبانی اسلامی قرار گرفته است، ادامه داد: حفظ کرامت و شخصیت مددجو و دستگیری از خانواده او نه یک وظیفه بلکه یک تکلیف است لذا می‌بایست به گونه‌ای عمل کرد که حلاوت خدمت ارائه شده در زندان‌ها به جان مددجویان بنشیند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همدلی، سخت‌کوشی و کار هوشمندانه از عوامل موفقیت هستند، خاطرنشان کرد: صعوبت کار زندانبانی بر کسی پوشیده نیست و تنها با اتحاد و کار جهادی می‌توان زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم کرد.

کشوری افزود: امروز برای اجرای اولویت‌های سازمانی از هیچ تلاش وکوششی نباید فروگذاری کرد چرا که فرصتی برای از دست دادن وجود ندارد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

231009