رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سقز در گفتگو با پرسون:

تصادف زنجیره ای در محور سقز ـ دیواندره/ 7 نفر مصدوم شدند

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سقز از تصادف زنجیره ای در محور سقز ـ دیواندره و زخمی شدن 7 نفر در این حادثه خبر داد.

کردستان ـ محمد دولتی؛ رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سقز در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: شب گذشته شاهد تصادف زنجیره ای بین چندین خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک در محور سقز ـ دیواندره بودیم.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سقز افزود: در این حادثه رانندگی پس از واژگونی یک دستگاه تریلر، یک دستگاه کامیونت ایسوزو، یک دستگاه کامیون بنز و 2 دستگاه خودرو سواری دیگر نیز به تریلر واژگون شده برخورد کردند که باعث زخمی شدن 7 نفر در این تصادف گردید.

دولتی در تشریح این تصادف زنجیره بیان داشت: در پی واژگونی یک دستگاه تریلر حامل گندم، عدم کنترل خودرو، موجب برخورد خودروهای کامیونت ایسوزو حامل جعبه‌های کندو زنبور عسل، ۲ دستگاه سواری سمند و پیکان و کامیون بنز باری در لاین برگشت دیواندره به سقز شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سقز گفت: این تصادف زنجیره ای باعث آتش سوزی در محل گردید و در کمترین زمان ممکن نیروهای آتش نشانی سقز به برای خاموش کردن آتش به محل مورد نظر اعزام شدند.

دولتی در پایان سخنان خود گفت: این تصادف زنجیره ای خسارت مالی فراوان به دنبال داشت و باعث شد و 7 نفر مصدوم شده با استفاده از 4 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهرستان سقز منتقل شوند.

شفیعی ـ استان کردستان

231001