رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد:

با وجود کمبود ها برای اولین بار جشنواره فیلم فجر در بروجرد اکران می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: تبعیض ها از استان بسیار است و نظارتی هم بر این موضوع نیست. اما با این حال اتفاقات هنری خوبی را در بروجرد رقم زده ایم. که مهم ترین آنها اکران  جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در سینما فلسطین شهرستان بروجرد است.

نادر ارجمندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در گفتگو با خبرنگار پرسون گفت: اداره ارشاد شهرستان بروجرد در دوران کرونا آسیب های فراوانی دید. نیاز به جذب نیرو داریم اما استان همکاری لازم را در این رابطه ندارد. امسال بودجه بسیار کمی به اداره ارشاد بروجرد اختصاص یافت که همین امر باعث بوجود آمدن مشکلات فراوانی در برنامه های این اداره شده است.

وی افزود: تبعیض ها از استان بسیار است و نظارتی هم بر این موضوع نیست. اما با این حال اتفاقات هنری خوبی را در بروجرد رقم زده ایم. و شاهد موفقیت های پی در پی هنرمندان بروجردی در سطح کشور و بین الملل بودیم. یکی دیگر از این موفقیت ها که برای اولین بار در بروجرد اتفاق افتاده است اکران جشنواره فیلم فجر است که بعداز تجهیز و بازسازی سینمای فلسطین این مهم رقم خورد.

ارجمندی ادامه داد: برای نخستین بار همزمان با جشنواره بین المللی فیلم فجر انقلاب اسلامی که در تهران برگزار می‌شود جشنواره مذکور از تاریخ پانزدهم بهمن ماه لغایت ۲۲ بهمن ماه در سینما فلسطین شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد گفت: همزمان با آغاز جشنواره فجر در بروجرد و در سینما فلسطین این شهرستان، فیلم‌های شرکت کنندگان در جشنواره اکران می‌شود از شانزده فیلم شرکت کننده در جشنواره ۱۰ فیلم در این شهرستان روی پرده سینما می‌رود.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

230864