رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

تلاش برای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی چه میزان بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با طرح این سوال که چه میزان برای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تلاش شده است و باید تلاش کنیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: برای انقلاب یکپارچگی و وحدت با یک آرمان مشترک، زن و مرد شهری و روستایی پیش آمدند و یک شعار اساسی سر داده می شد که چهار رکن اساسی رکین انقلاب شد و همچنان همه تلاش می کنند تا استقلال آزادی جمهوری اسلامی محقق شود.

وی تاکید کرد: آن زمان همه به دنبال کسب استقلال و آزادی بودند و همه جمهوریت را دنبال می کردند تا مردم مشارکت کنند و همه به دنبال احکام دین مبین اسلام بودند و اجرایی شدن آن را دنبال می کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از سپری کردن ۴۲ سال از انقلاب فرصت مغتنمی است که به این شعارها بازگردیم و بپرسیم چه اندازه برای به سرانجام رساندن آنها تلاش کرده و باید تلاش کنیم؟ و تا چه حد باید توجه کنیم تا این چهار رکن جدی تر به پیش برود.

نصر اصفهانی اظهار کرد: نقش امام در پیروزی انقلاب و نقش رهبری در استمرار انقلاب اسلامی تا به امروز و حضور مردم و جان فشانی آنها و حضور مردم در همه صحنه های انقلاب بی بدیل بوده است، اما نکته اساسی این است که امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت احتیاج داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همزمانی روز زن با ایام انقلاب بهترین زمان است که نقش بانوان در پیروزی انقلاب را مرور کنیم و از نقش بی نظیری آنها خبر داد.

وی بیان داشت: حضور بانوان در صحنه های مختلف انقلاب مشهود است و اگر در برخی صحنه ها بانوان نبودند انقلاب با مشکل مواجه می شد.

230672