تلاش جریان تحریف براى تصویرسازى غلط از کارآمدى نظام‌

یادداشت/جریان تحریف از همان ابتداى انقلاب اسلامى دست به کار تحریف بوده است.

پرسون ـ بخشى از ماموریت جریان تحریف‌ تطهیر نظام آلوده و پلید ستم‌شاهى و تصویرسازى کاذب از آن دوران سیاه است که با ابزارهاى مختلف درحال انجام است.

یکى از ابعاد این تطهیرسازى کاذب، تحریف تاریخ نظام سیاه پهلوى و عناصر اصلى آن است. بخش دیگر، بزرگ‌نمایى خدمات انجام گرفته در 57 سال دوران پهلوى است که نقد و بررسى آن فرصت دیگرى را مى‌طلبد.

ماموریت دوم جریان تحریف تصویرسازى غلط از 42سال گذشته به قصد ارایه یک تصویر مبهم و مخدوش از آینده است. دشمن در تلاش است تا با القائات کاذب و بزرگ‌نمایى نقاط ضعف و کوچک‌نمایى خدمات انقلاب و نظام اسلامى، حسّ افتخار به گذشته انقلاب و امید به آینده انقلاب را از مردم ما به‌ویژه جوانان بگیرد.

براى مقابله با راهبرد دشمن در جنگ ادراکى علیه انقلاب و نظام اسلامى باید سیاست‌ها و برنامه‌هاى مختلف و متنوعى را در قالب‌هاى هنرمندانه و جذاب تدارک دید و به جنگِ جنگ‌روانى دشمن رفت.

تبیین کلید واژگان انقلاب اسلامی یک ضرورت است

کلید واژگان گفتمانی، کلماتی هستند که به ‌دلیل پُر تکراری لفظی و مضمونی در بیانات امامان انقلاب، جریان‌سازند و مهم‌ترین اثرشان جهت‌دهی به ذهنیت جامعه، آغاز حرکت و ایجاد تغییراتی است که می‌تواند از ساحت نگرش و دانش تا کُنش‌ها و رفتارهای اجتماعی را در برگیرد و حتی دوره‌ای را از دوره قبل متمایز، اندیشه‌هایی را متطور و نهضتی را راهبری نماید.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ـ استان کردستان

230663